12 februari 2009 kl, 17:35

hej.... Jag är inte på så bra humör... Som ni kanske märkte (ett inlägg innan). menmen, Idag så åkte jag till skolan & när jag väl kommer in på lektion så hände det en sak så jag tog bussen hemmåt, sen åkte jag tillbaka till skolan efter kanske en timma? Jag&Mariana åkte till märsta senare, vi åkte till arlandagymnasium &träffa några sen kolla vi på match där. Efter så gick vi till Noha's skola &träffa henne &Adela. Sedan fortsatte vi mot ÖB&willys heheh... Kom hem för kanske 1 timme sen? & Nu sitter jag här med sällskap (min mormor) :D


Gud, Jag är inte glad längre......:(
Tjejerna betyder alllt för mig<3
Oshiiat kolla vilken gammal bild jag hitta på mig&hashkakan! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0