17 februari 2009

Hejsan... Idag så åkte jag till skolan, försov mig lite men det löste sig. Hade 2 timmar träslöjd direkt på morgonen -.-
Hände inget speciellt i skolan, Bara att jag blev vän med fulingen H :p Efter skolan gick jag&mariana till centrum &kolla runt lite, Jag vill gråta helt allvarligt... Har inte ens 1 krona på kortet &får mina pengar om typ 2 veckor :( Finns så mycket jag vill ha, jävla skit! Just nu sitter jag & snackar med en tjej, Det har hänt lite. Det är synd att sånt ska hända menmen...
Haha, min pappa kom precis in &sa : Vilken hand? Så peka jag på en men det var fel sånn Otur jag har men jag fick endå det han hade bakom ryggen. Han hade köpt en stor marboukaka till mig (appelsin smak min favvo) Tack pappa! :D<3
hahah stor skillnad på storleken?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0