19 februari 2009

Hallå... Imorse kom jag nästan inte upp från sängen, Men tvinga upp mig själv. Åkte till skolan med sällskap av Lucy.
Hände inget speciellt i skolan, Som vanligt... Köpte ett par tights idag fast av jeanstyg &en sminkpenna, Jag hade sånn tur alltså..Jag har velat ha dom här jeanstighsen i 2-3 veckor & nu när jag tjänat ihop 200 spänn så går jag till Gina &leter efter XS så fanns det bara S&M kvar..Blev besviken men direkt då ser jag ett par XS som någon gömt under massa kläder, HA-HA! Efter skolan tog jag bussen hem, Efter det har jag inte gjort något speciellt bara suttit framför datan & lyssnat på musik.
Wiihoo imorgon är det lov efter skolan, höhö. Skit skönt fan. Är så himla skoltrött... Imorgon ska vi nog på en fest här i väsby eller i jakan :) Blir nog väsby. Men nu så ska jag fortsätta snacka med min snällasnälla kompis, pusshej!
Tightsen ser skit fula&stora ut på bilden, jag vet! ;)

Jeanstights - 199:-
Ögonbrynspenna - 24,50:-


Kommentarer
Postat av: linnea lindqvist

hej! Hur mycke pengar får du i månads/vecko peng? eller har du något slags jobb, hare bra puss

2009-02-19 @ 19:43:13
Postat av: Anonym

Jag får 1050:- i månaden. Men jag får pengar av mina föräldrar när mina är slut:)

2009-02-19 @ 19:48:24
Postat av: linnea lindvist

Oj va mycke du får, aviis hihi :)

men tack för du svara :D

2009-02-19 @ 21:20:00
Postat av: Anonym

Lugnt:)

2009-02-20 @ 10:09:57
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0