3 februari 2009

Hej... Idag så "försov" jag mig hemma hos ashkin.. Efter ungeför 30 minuter vandrade jag,ashkin&omar till vår skola. Vi hade nationella prov, det var inte så svårt gick ganska bra *hoppas jag* =) På torsdag har vi nationella prov igen, då ska vi skriva en uppsats i 3 jävla timmar -.- Hur kommer jag orka? Ska fan köpa en familjepizza hihi...
När jag sedan skulle hem kom jag på att jag inte hade mina nycklar hem till pappa på mig, & jag visste inte vart dom var heller, hade inte sätt dom på 1 vecka :S Så ringer jag pappa & säger det, jag fick åka hem då min granne (ulla) fick öppna vår dörr, jo hon har våra hemnycklar också! Och vet ni? Då hängde mina nycklar här hemma på en krok, hur dum får man vara? Det är ju dagenfråga..
Händer nog inget speciellt idag förutom att ANDRA AVENYN kommer, ska se spiiiikat!! :D

love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0