4 februari 2009

HALLÅ... Idag så vakna jag, tog en dusch sen tog jag bussen till skoolan. Helt vanlig skoldag.. Efter skolan så åkte jag,ashkin&sofia till stan &kolla runt. Sofia åkte hem runt 17 tiden, jag & ashkin åkte hem runt 18 tiden, hehe! Hitta lite saker, Lägger upp bild! ;) Imorgon måste jag vakna tidigare eftersom jag inte får komma 1 minut försent (nationella prov)
Så måste ta 8 bussen istället för 08:30 -.- menmen, Hoppas det går bra, Vi ska fan sitta &skriva en uppsats i 3 timmar!!
Åt precis klart, blev ris&kyckling min favorit, hihi.. 
Måste köpa lite mer saker som; Strumpbyxor, klackar, tights &smink... Oherregud vad mycket pengar det går åt den här månaden :( Nu ska jag fråga pappsen ifall vi kan åka & köpa massa GOsaker jag ska ha till nationella imorgon PUSSS


Väska - 249:-
Skor - 129:-
Skor - 129:-

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej, tror att jag frågade om din svarta mössa förut och du sa att den var från indiska, vilken indiska köpte du din i? =)

2009-02-04 @ 21:24:04
Postat av: Anonym

Jag köpte den i stan:)

2009-02-04 @ 21:28:45
URL: http://linnias.blogg.se/
Postat av: vart har du köpt väskan? :)

2009-02-07 @ 11:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0