8 februari 2009

Godkväll gott folk.... Igårkväll så träffade vi tjejer från väsby alla andra tjejer på tåget, vi fortsatte mot sollentuna där vi träffa salih &ali, var där ett tag sedan åkte vi vidare mot märsta där vi gick hem till en kille som hade chill.
Jag hade inte så kul där iaf, men men vad ska man göra?:) Vissa dagar är sämre än andra! Sov hos mariana inatt, Idag så kom anna dit också vi fixa vårt hår, lite miiixxx, hehe.... Anna gjorde flera blonda slingor & jag gjorde blonda slingor i mitt bruna hår, blev faktiskt nöjd hihi men ska göra fler om kanske 2 veckor? Klippte mina toppar också..AJA,
 Just nu håller mariana på och kollar om det verkligen kan bli blonda slingor i hennes svarta hår.
Kom hem för kanske 15 minuter sedan &kom precis ut från duschen. Ska äta när som helst, Händer inget spec ikväll, PUSS

Marianas mamma sa: Du har grönt pigment, Som dina ögon! jag: haha va?:O GRÖNT!?

ohgod, har jag grönt pigment?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0