En lista;

Hitta en skit bra "text" eller lista kan man kalla det, hur en kille ska vara, tycker den var skit bra &sant, fast frågan är,
 finns det verkligen en sånn kille? :S
http://emmsanatpea.blogg.se/ Har hittat på den =)

Stryker under dom jag verkligen tycker om!

* Han ska få mig att skratta.
* Alltid vara snäll.
* Charmig på sitt egna sätt.
* Han ska göra så att man känner sig uppskattad.
* Ta egna intiativ.
* Ta hand om mig som är väldigt krävande.
* Finnas där.
* Visa att jag är hans.
* Överaska mig.
* Älska mig för den jag är.
* Han ska se på mig när jag behöver en kram eller kyss.
* Han ska vara den perfekta.
* Han ska reta mig på rätt sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0