En runda i centrum

Tjenamors... Idag hade vi ju nationella igen, Vi hade 3 timmar på oss att skriva men jag blev klar med allt + renskrivning på 40 minuter. Skrev krönika hehe.. Så jag,maria&mariana satt ute i ungefär 2 timmar medans andra fortfande gjorde prov. Vi gick till idrotten sen, Vi hade amerikanskfotboll hehe, såg säkert skit ful ut i dom dära skydden... Daniella döda mitt ben när hon tackla mig, kärring<3 Efter skolan så gick jag,sofia&ashkin till centrum &kolla runt hitta en tröja,ringar & en läppsyl, Lägger upp en bild ;) Nu ska jag ta något att äta KYSS

Det är inte tröjan som har fläckar, utan min kamera är lite smutsig :$

Kommentarer
Postat av: LIZA

vart ifrån är ringarna? :)

2009-02-05 @ 23:12:36
URL: http://aalexis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0