Köpt lite nytt

Godkväll... Kom precis hem shit vad det är dimmigt ute var fan skit läskigt att gå själv i det mörka kalla vädret:( Var i centrum med sofia&iris. Vi gick runt &kolla lite, hitta lite saker också som jag köpte =)
Är skit hungrig, så det är bra att pappa håller på med maten hehe... Ska börja fixa mig nu innan maten lite, För ikväll blir det barkarby med älsklingarna, &Yanina du SKA följa med! :D Men ska börja fixa mig lite nu sötnosar, Vi hörs &hoppas ni får en toppen kväll! KRAM

(klicka på bilderna så blir dom större ska du se!)

Skinnjacka - 499:-
Jeansväst - 199:- *Tror jag det var*
Hårblekning - 46:-
Läppglans - 49:-
 

Kommentarer
Postat av: J.M

Ska du bli ljushårig!?:P

2009-02-07 @ 18:14:56
URL: http://jannoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

köpte du skinnjackan på gina? :)

2009-02-07 @ 22:27:41
Postat av: Anonym

aaa, det gjorde jag :)

2009-02-08 @ 19:47:24
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0