min fredag & lördag

Heejsan.... I torsdags så kom inte Tanvir hit, Blev lite knaskalas ;) Men jag åkte till märsta med tjejerna istället, Vi åkte hem till Erik där några var vi kolla på en "skräckis" den "flygande nunnan" Vi hade köpt en massa GOsaker dit sen blev det filmen "mirrors" Vi åkte hem runt 02 tiden med nattbuss sov hos Ashkin med Anna sen:) mysmys...
Jusste, jag vakna på natten av att jag drar ut min nya näspiercing så glömmer jag att sätta in den igen så när jag vakna runt 13 tiden sedan så sitter inte min näspiercing där längre :( Jag leta & leta men hitta den inte, Men den var endå infektierad så ska ta ett nytt hål om en månad kanske? Känns konstig att bara ha e näspiercing :D menmen,
Fredag- Jag & tjejerna åkte till kistagalleria & handla lite, Eve köpte fan hela centrumet haha, Köpte bara en tröja &maskara. Vad händer idag/ikväll? Ska snacka med tjejerna :) PUSS SÅ LÄNGE!

JAG VILL DIT NUNUNU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0