min fredag

Godmorgon alla söta... Igårkväll så åkte jag,mariana,yani&eve till jakobsberg på fest.
En kille som heter Jeff fyllde 20 år!
Så det kom en massa folk dit, Skit trevlit folk måste jag ju säga :) Hade ganska kul, Men var inte på danshumör igår
så medans tjejerna dansa fick jag sällskap av James han satt & mima åt låtar medans han dansa till mig :D
Skit rolig, Skratta hela kvällen åt honom hahah...
Sen var det en kille där, Varje gång vi gått på fest med Mark har han varit där så kommer han fram till mig & säger:
Hallå där? Kom, Varför pratar du aldrig med mig? Du ignonerar mig hela tiden? Kom varför dansar du inte,Vi dansar?Har du kille?
Jag tänkte, Shit alltså, jag har försökt ignonera honom varje gång men han fattar inte :S Så jag gick därifrån sen
kolla han hela tiden på mig och log och vifta typ med händerna ("kom & dansa") herregud vad jobbig....
Menmen, Vad händer ikväll?

Klicka på bilderna:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0