min helg

Tjenamors karlors.... Har inte skrivit på ett tag, sorry... Min helg har varit lite bättre en helt okej! =) Var med dom bästa & några till, hehe. Idag så gick jag till skolan där inga 9:or var bara 8:or &så så jag mötte Ali sen mötte vi mariana&så:) Gick hem till ashkin efter ett tag &mös lite, Han hade gjort mat till mig skit göölligt haha. ;D
Efter kanske 1 timma vandrade jag till vilundagymnasiumet och mötte några. Sedan gick jag&mariana till Anna &åt lite.
Har inte gjort något speciellt efter det, Bara att jag åkte hem till min pappa så nu är jag är &kommer va det en vecka frammåt. Tänkte lägga mig framför tv:n nu och försöka somna, så puss på er!

yani,narin&lilla jag :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0