stressstress....

Oh, Nu blev det lite bråttom, Tjejerna ska till en fest i Täby men jag ska inte följa med :/ Ska hem till Andreas, Han fyller år:) Ska dit runt 17 tiden eller så, Sen vet jag inte när jag kommer hem, Men kommer vara där resten av kvällen iaf!
Vill följa med tjejerna också menmen, sånt är livet man kan inte gör allt samtidigt... Ska nog ha på mig min nya sköna tröja hihi, men skriver kanske senare ikväll,
MUUAAH

Är det alltid jag som måste ta första steget? Det är dagens fråga... & Den frågan ska jag fundera på ett bra tag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tanvir kommer aldrig älska nån mer förutom sitt ex Jinos. De kanske du redan vet.

2009-03-01 @ 22:34:14
URL: http://mannegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0