11 januari 2009

Hej... Igår åkte vi alla tjejer till jakan med Mark. Det var fest, hade skiiiiit kul!:DD Lyckad kväll måste jag säga, Runt 01 tiden kom salih&hans kompis med bilen &hämta upp mig,yanina,mariana&eve &vi åkte hem till salih's kusin i sollentuna. Vi var där, sen blev alla hungriga helt plötsligt så jag&yanina åkte med en kille till McDonalds vid 02 tiden. Köpte en massa mat, gama i oss det. Sen skjutta dom hem oss vid 03 tiden. Sov hos Mariana. Idag har jag inte gjort något speciellt, känner mig lite nere.. Skriver det minst 2 gånger i veckan haha, men så är det /: Är skit sur på min pappas fru, hon tror att hon är min mamma & kan behandla mig hur hon vill när min pappa inte hör, KÄRRING!! menmen, Imorgon är det skola igen :( Tråååk! Nu ska jag typ sova/vila ett tag sen vid nio börjar en film PÖSSS

(Om ni undrar varför jag inte skriver så mycket i min blogg är det för jag skriver i http://laadies.blogg.se/  så kolla in där med vettja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0