14 januari 2009

HEEJ... Det var ett tag sen jag skrev ju. Idag gick jag till skolan, Shit alltså var med på idrotten idag vi träna typ, har inte gjort det på typ 2 år jädrar vad jag fick ont i magmusklerna &benen :O menmen,
Sen har jag handlat lite också, Har köpt en fin tjock tröja med knappar, ett "fest linne", hotpants, ett gulligt halsband &maskara! =) Åkte hem då vi fick gäster (min morbror, hans dotter &en kompis till mamma) hehe. Jag &min kusin kolla på en film bara. Har inte gjort något speciellt efter det... Åt precis &nu ska jag hjälpa mamma med lite saker. Skriver imorgon eller något, kyssar

Kommentarer
Postat av: susan

kikar in..



om du nu tittar på topmodelz kan du svara på det här x)



tyckte du att det var rätt tjej som åkte ut igår?

2009-01-14 @ 20:22:51
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0