2 januari 2009

Tjena...Ska berätta lite om gårkvällen, Vi gick till en kinaresturang sedan åkte vi hem till Joel i märsta, det skulle vara "fest" men det var mer chill där. Vi tog nattbussen hem senare. Idag har jag inte gjort så mycket, skulle hem till Tanvir men var hemma istället kännde mig lite nere..Just nu håller jag på &sminkar mig. &Ska äta närsomhelst! Sen ska vi tjejer hem till någon kille i sollentuna som har fest =) skriver imorgon eller något. PUSS

Ändrade planer,
Blev tyvärr lite tjaffs mellan några så vi ska tyvärr inte till sollentuna idag. Attans då... Narin ringde mig &sa att jag skulle komma till märsta istället, så jag ska åka dit vid 20 tiden. men ha en bra fortsatt kväll sötnosar! ;)

Kommentarer
Postat av: elena

blir det några nyårsbilder eller? :)

2009-01-02 @ 21:10:24
Postat av: maria

skriv mer då :(

2009-01-03 @ 14:44:34
Postat av: linnea

Ja, det kommer nyårsbilder fast det blir nog på måndag /:

2009-01-03 @ 15:40:01
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0