24 januari 2009

Godkväll.... Igår så åkte jag till hässelby med yanina&närin. Träffa några &sådär, sen så träffa vi roliga pers på vägen mot stan. Vi tog tåget mot märsta runt 00 tiden, när vi väl var i märsta så ser vi värsta kräken ligga i tåget, så vi sprang ut för det STANK! När vi går av tåget så ser vi 2 fullisar som somnat på tåget, så vi knacka på &sprang därifrån, & vet ni vad som händer då?..... Jag hade klackskor på mig, smart som jag är, så jag kutar efter yanina&närin så flyger jag 2 meter framåt & gör vålter i luften &rullar på marken & jag vet inte vad, JO jag halka!!! Om jag skämmdes, fast det var endå lite kul, Dom kom till mig & börja asgarva medans jag ligger där barfota, mina skor låg meter ifrån mig, hahaha... Har värsta såren :'( Lite pinstamt, men slutsnackat om den saken, vi träffa tanvir & några, jag,yanina&tanvir gick till en lokal där vi var hela natten, sen gick vi hem runt 04 tiden i mörkret. Idag så har vi bara chillat hemma hos yanina, då vickie också kom, Näe, nu ska jag hoppa in i duschen sen ska vi hem till serdar. PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0