27 januari 2009

Hello... Idag så försov jag mig, åkte till skolan halv 12. Onödig? Jag vet, men endå bättre hihi..Vid 14 tiden så gick jag &mariana hem till hennes farmor chillade där med liliana. Efter det så gick vi till centrum & kolla runt, köpte bara en foundation. Efter det så drog vi till sigma där jag tog hål i örat & näsan, Har ju redan hål i näsan men tog precis brevid det hålet mariana gjorde också det. & Liliana tog ett hål i näsan =) Efter det så drog vi hem till mariana & liliana & var där & tog det lungan, hahah jag & mariana kolla på bolibompa :DD töntar vi är, hehe! Kollar på topmodell nu sen blir det andra avenyn, mariana tror hon ska sova här, hon tror mycket hon :D<333 Ha det så gött, KYSS

Kommer bild sen/snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0