29 januari 2009

Halloj... Gick till skolan idag som vanligt. Vi gick & kolla på en psyk konsert också, haha konstiga....
Efter skolan så gick jag & mariana till centrum & mötte Liliana, Vi gick & köpte näspiercingar, Jag & Mariana åkte ju in till stan igår också, men min piercing var för kort! -.- Köpte en ny stav till mitt ögonbryn också, hehe...
Men nu så sitter det 2 små söta diamanter i min näsa hihi... Jag&Mariana har kollat på filmen REC galet äcklig måste jag säga!! Vi vågar inte ens gå till köket själva =O menmen, Nu så håller vi på & laddar ner Scarface & äter popcorn liliana precis kom med. Skit gulligt, hehe =) Ska gå nu, imorgon blir det att möta yanina i centrum & kolla kläder..

Läääängtar till kryssningen med tjejerna i maaars! :D<3 PUSSPUSS

Hitta skit gammla bilder på denna data, från i somras :)

Kommentarer
Postat av: Emma "Miss Perfect"

fan vad kul att åka på kryssning :)

2009-01-30 @ 08:55:25
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0