6 januari 2009

HEEJ...Har inte skrivit på några dar. Men jag har för det mesta varit med tjejerna<3 &haft det skoj. Igår var vi först i helenelund hos en kille det var "chill" där. Men vi drog där ifrån till en fest i märsta. Efter det så kuuta vi till bussen &vi drog hem sen. Jag&Mariana gick förbi mig &hämta en film vi sedan kolla på hos henne. Eller hehe, jag somna efter ett tag :O Ska hoppa in i duschen närsomhelst eftersom jag,mariana,eve&ivon typ ska dra till kista eller stan. &Köpa present till kära vickie som fyller 18 på lördag<333BABY! Men nu ska jag gå, pusspusspussssss
PS: NI FÅR BILDER IDAG ELLER IMORGON! :)

Kolla in våran (tjejerna) 's blogg förresten!   laadies.blogg.se !=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0