8 januari 209

HejHej... Gick till skolan idag hände inget speciellt. Efter skolan drog jag till centrum där jag mötte tjejerna vi gick runt &kolla efter presenter till vickie sötnos.. Hitta lite också ;) Hoppas du blir nöjd, annars får du smaka på andra bullar * Haha nerå<3 Köpte en "tröja" till mig själv också &en till sak hihi. Har "precis" slagit in alla paketen. Så jag inte behöver stresse imorgon eller så, Jag fick ta hem alla paket &slå in dom för jag är så söt, hehe! Så imorgon ska nog alla tjejer hem till henne &äta middag sen kommer det nog några dit lite senare tro? Nu ska jag fortsätta att lyssna på musik, puss

HAHA, hitta den här bilden i min kamera från nyår, har INGET minne av att jag tog denna bild, haha snygg eller?


Kommentarer
Postat av: Janette

HAHAH.. lilla gumman,. ta de lugnt med alkoholen ;) HAHA

2009-01-19 @ 20:39:32
URL: http://jannoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0