frågor;

Senaste:
1. mening du sa:
 Kan du göra sånna här bilder? 
2. personen du pratade med: min mamma hehe
3. du fick sms av: Jose
4. du kramade: Mariana&jag låg på golvet &kramades :DD
5. Kläder: jeans & polotröja
Imorgon:

7. är det: tisdag
8. planer: skolan, andra avenyn!
Favorit:

10. nummer: har inget :P
11. färg: grönt typ
12. årstid: SOMMAR

Frågor & Svar:

13. Saknar du någon? mmmh
14. Humör för tillfället? lite glad
15. Det första du gjorde i morse? gick på toa :$
16. Vad åt du sist? godis yummii
18. Tror du på distansförållanden? Mjaae.. Osäker..
19. Vem tänker du på just nu? ingen förtillfället ;)
20. Tror du att personen tänker på dig med? Tänker inte på någon så?..
21. Vart reste du sist? typ, finland? :P
22. Vad gjorde du igår kväll?  kolla på massa filmer
23. Liknar du din mamma eller pappa? haha aa
24. Ler du ofta? hela tiden nästan (;
25. Kärlek, skönhet eller kreativitet? kärlek&skönhet
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Noope

27. I vems säng sov du i igår natt? säng? jag sov hos ashkin på golvet hahah:D
28. Vilken färg har din tröja? grå 

Sorg:

29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? aa typ,
30. har du någonsin gråtit dig till sömns? aa några gånger
31. gråter du när du skadar dig? Nej :)

Lycka:

32. är du en glad person? Mjaa =)
33. vad gör dig glad? Mina nära&kära♥
34. önskar du att du var lyckligare? -
35. är lycka överskattat? njjee
36. kan musik göra dig glad? yyes
Kärlek:

37. har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? aa :)
38. har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? jeppp
39. har du en flick/pojkvän? pojkvän :) 
40. är du nöjd med det? jaa (:

41. är du kär? -
42, har du haft sex? har du?
43. tror du på kärlek? aadå

Hat:

44. har du varit så arg på någon så du börjat gråta? haha jajamensan
45. har du blivit sviken någon gång? aa....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0