irriterad

Har varit irriterad "hela dan". &Det är skit jobbigt.. Jag har en anledning också men det är inte så att jag tänker skriva det här? Det enda jag begär är att du är dig själv, eller som du brukar? Vad är problemet herregud..! Men jag är glad att vissa får mig på bra humör<3 Tack!

Har inte gjort något speciellt idag, har kännt mig nere...mhm. Stackars Daniel, han fråga ifall han &hans kompis kunde slagga här? Nej tyvärr.. Ledsen, tänk ifall dom är ute hela natten tills deras tåg går? :O menmen, jag kunde iaf inte!  Imorgon ska nog jag&tjejerna åka in till stan &handla present till vickie sen kanske jag drar hem till tanvir.. Men nu ska jag kolla på tv &ta det lungt bara. "Godnatt"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0