Jag är så trött på det här!

Hahah, den meningen känner nog många av mina vänner igen, har sagt så hela veckan! Men iaf, Igår så åkte jag,mariana,yanina,eve&vickie till skogås med Mark. Det skulle vara "fest" där men det var mer chill... Vi Fick skjuts hem av salig&hans kompis. Dom ko & hämta oss i skogås, skit snällt! :DD Mådde så jävla illa i bilden, han körde som en ganling + att vi var 5 stycken som satt där bak! Men vi kom hem levande, som tur va! Sov hos Mariana & gick hem vid 12 tiden =) Idag ska vi nog hem till Joel om jag orkar hänga med, har sånn himla mensverk, u r s ä k t a ! :'(
Så vi får väll se, annars blir det att stanna hemma för min del, kolla på film och kanske färga håret, ska ner till centrum &köpa hårfärg om jag orkar. Det blir nog mörkbrunt nu, kanske gör slingor eller en annan färg om någon månad! KYSSS
Bilden togs 2006 på öland/böda sand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0