12 juli 2009

Godkväll... Igårkväll så gick vi ut & träffa ett gäng tjejer, Sen träffa vi på massa andra också vi gick till stranden & lite annat. Sedan när vi gick in till "stan" så gick 2av tjejerna in på toan så vi andra satte oss på en bänk utanför så ser vi att det sitter 2äldre män lite längre bort på en bänk så börjar dom ta kort på oss med värsta kameran så börja vi skrika på dom & lite, sen skrev mariana typ, jävla äckel vafan tar du kort för? är du dum i huvudet & allt såndär men dom fortsatte så vi tänkte att det var någon galning som var typ desperat att ha kort på ssmåtjejer så vi ropar på typ 5vakter som gick & prata med dom sen... När jag väl går fram dit så var det min pappa&hans kompis som satt & drev där haha sjuka! Blev fett rädd :D Så dom skratta & sa att dom skulle leka "fullisar" som satt där menmen, Idag har vi bara tagit det lugnt, Yani&Vickie skicka en rolig video haha sötisar!:D Så vi skicka en tillbaka hehe! Imorgon blir det att vakna tidigt eftersom vi ska in till Borgholm det är som stan & handla =) nu ska jag dra, orkar inte lägga in bilder idag...
Tanvir skrev precis till mig från Bangladesh, Fan jag saknar han, Känns så konstigt när man är så långt ifrån varandra :(
men hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0