13 juli 2009

Hej på er.... Idag vakna vi skit tidigt vi gick upp & gjorde i ordning oss. Sedan runt 10:30tiden ungefär åkte vi in till Borgholm & gick runt där tills 16tiden kanske?.. Just nu sitter vi här helt sega, varför vet jag inte.... Köpte lite saker i Borgholm förresten, Ni får bild oroa er inte! =) Ikväll kanske vi ska ut annars blir det väl film haha! Nejdå.... Men nu ska jag fortsätta prata med min baby tanvir pusspuss
I Borgholm (där ser ni min outfit) :

Nytt:

Ett gulligt linne
En keps
Solbrillor
Läppglans
&
2 tungpiercingar

Kommentarer
Postat av: maria

är det jag på tröjan eller hehe

2009-07-14 @ 21:26:06
URL: http://naamans.blogg.se/
Postat av: Anonym

vrt har du köppptt dina brillor?

2009-07-28 @ 15:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0