det var inte igår

TJAA... fyfan vad tråkig min blogg har blivit, Håller ni inte med?.. Men jag har inte haft tid att skriva blogg & har inte haft orken för den delen heller sen så vill jag inte för det blir bara tråkiga texter utan bilder -.- Men det har hänt en massa sens jag skrev sist hehe. Från vallentuna,till resturang, till fiesta & blablabla... Ja en massa gött! ;) Narin&Anna har kommit hem också & på torsdag kommer yani&vickie också :D<3 Men till annat...
Igår runt 20tiden gick jag & mariana mot centrum där vi mötte bellen,ellen,ashkin&anna vi föra lite sedan gick jag,bellen&anna till McDonalds & åt eftersom vi var hungriga hehe. När vi gick tillbaka så hade Lilly också kommit då hon sa att det fanns fest i Sollentuna så vi kuta till station från centrum på kanske 5 - 6min? Vi tog tåget till sollentuna runt 22tiden? Det var massa folk där & jag hade faktiskt kul haha! Kom hem runt 8-9 tiden imorse & la mig direkt, Vakna runt 16:30 tiden kanske? & Här sitter jag nu, fyfan... Ska nog bara ta det lilla lungan idag. Ni kommer få se en massa bilder om någon dag får vi hoppas! Men nu väntar jag på min pizza mamma är på väg hem med, puss på er
Sån här hund ska jag lätt köpa när jag blir äldre:

Mariana's nya blogg, http://mserna.blogg.se/
&
Så har adrian skaffat blogg, http://futurestaar.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0