min fredag

Goddag... Tänkte berätta lite om gårdagen....
På dagen så åkte vi iväg & handla lite mat & sånt, Efter det gick vi ut & mötte Viktor eftersom vi skulle hämta en sak. Sedan gick vi "hem" & åt mat efter de börja vi fixa oss lite & runt 21:30 tiden ungefär gick vi till "stan" & mötte Viktor igen för att göra lite grejer efter de gick jag & mariana runt lite, Var lite nere eftersom min Tanvir åkte till Bangladesh igår... :( Men mariana pigga  upp mig lite så vi gick ner mot stranden där vi träffa på viktor iigen vi fortsatte mot grillen & han bjöd på mat höhö! Sedan träffa vi på massa folk & vi gick ner till stranden där alla drack & så... RoligtRoligt! Vi vakna för inte så länge sedan & har precis ätit frulle och nu sitter vi här och funderar över livet hehe, men ska dra kram :D
Gårdagens outfit:

Viktor&linnia:

Kommentarer
Postat av: Annelie

Du är så sjuuukt snygg!!!! å din blogg e bara föör bra! men du hade en röd/rosa kjol på din solavslutning och jag undrar vart du har köpt den? skit snygg satt den på dig iallafall!! =)=)

2009-07-11 @ 15:14:51
Postat av: L

sv:

Annelie - tacktack för de!:D Kul & höra... den är ifrån H&M =) tack haha

2009-07-11 @ 19:46:29
URL: http://linnias.blogg.se/
Postat av: sara

sexbomb vart är tröjan ifrån, skit söt :)

2009-07-12 @ 02:35:02
Postat av: L

sv:

sara - den är ifrån ginatricot (: tack!

2009-07-12 @ 22:12:52
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0