onsdag&torsdag

Tjena.... Igår på dagen så gick jag,ashkin&mariana till centrum & kolla runt, Köpte en grå kofta&ett linne. Efter det gick alla hemåt & börja fixa sig runt 21tiden tog vi bussen från v.station till vallentuna där vi mötte några killar, Vi gick hem till någon Fredde eller så & där kröka alla & det folket passa inte oss, nejnejnej! :D Vi tog taxi mot väsby runt 23tiden kanske? Eftersom det inte var så roligt där, Skit gulligt NegerJohn betala vår resa... Vi skulle på någon fest i väsby vi gick dit en snabbis sen hände lite så vi fortsatte hem till mariana, Jag&Ashkin sov över där =) Kom hem för ett tag sedan & nu sitter jag & sminkar mig lite, Jag&Mariana ska ta bussen runt 19 till vallentuna idag igen, Fast vi ska hem till Mike & chilla där lite sedan lite senare ska vi nog dra hem till ashkin & slagga där, Hoppas ni får en lyckad kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0