tråkigt

Senaste:
1. mening du sa:
"vi ska kolla när hon kommer"
2. personen du pratade med: pappas fru
3. du fick sms av: Malak
4. du kramade: min mamma
5. Kläder: svarta mjukis & rosa linne

Imorgon:

7. är det: söndag
8. planer: ingen aning än

Favorit:

10. nummer: 6
11. färg: rosa just nu
12. årstid: sommar

Frågor & Svar:

13. Saknar du någon? jaa
14. Humör för tillfället? lite nere eftersom jag är hungrig heh
15. Det första du gjorde i morse? kolla på T tror jag?
16. Vad åt du sist? middag
18. Tror du på distansförållanden? nej 
19. Vem tänker du på just nu? min stackarns mage & T
20. Tror du att personen tänker på dig med? ingen aning..
21. Vart reste du sist? kommer ej ihåg, inte långt iaf -.-
22. Vad gjorde du igår kväll?  var med min man
23. Liknar du din mamma eller pappa? många säger min mamma men utan smink säger dom min pappa-.-:D
24. Ler du ofta? typ hela tiden:p
25. Kärlek, skönhet eller kreativitet? skönhet & sen... kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? ja ibland haha

27. I vems säng sov du i igår natt? i min :)
28. Vilken färg har din tröja? rosa

Sorg:

29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? jaap
30. har du någonsin gråtit dig till sömns? ja
31. gråter du när du skadar dig? nej, brukar inte göra det.

Lycka:

32. är du en glad person? ja
33. vad gör dig glad? Mina vänner,familj&T ♥
34. önskar du att du var lyckligare? Njae?..
35. är lycka överskattat? nejdå
36. kan musik göra dig glad? ja ibland

Kärlek:

37. har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? jeep
38. har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? jaa..
39. har du en flick/pojkvän? ja, pojkvän :)
40. är du nöjd med det? Jadå :)

41. är du kär? Vi har varit tsm 9månader men jag är inte kär duvet -.- ;)
42, har du haft sex? m
43. tror du på kärlek? Mja

Hat:

44. har du varit så arg på någon så du börjat gråta? ja faktiskt
45. har du blivit sviken någon gång? av en kille? kommer inte på nu...


Kommentarer
Postat av: hahahaha

va inte du oskuld , och nu så skrev du m på frågan om du har hafts sex ?:s

2009-07-05 @ 15:25:25
Postat av: carolina

eller hur? du sa ju nyss att du var oskuld, inget illa menat men ljuger du för oss läsare eller? :/

2009-07-05 @ 22:50:40
Postat av: amanda

2009-07-06 @ 12:26:42
Postat av: amanda

men varför bryr ni er? hon kanske tog sin oskuld nyss, ellerhur? det var ju ett tag sen hon gjorde ett sånthär test :)

2009-07-06 @ 12:28:10
Postat av: L

sv:

hahahaha - jag hoppas du vet att sånt kan hända närsomhelst ;)



carolina - nej jag juger inte, läs svaret innan.



amanda - jap, ellerhur;D

2009-07-11 @ 19:16:19
URL: http://linnias.blogg.se/
Postat av: Ashkin

Men shit är ni efterblivna eller? helt jävla hjärndöda, hon kanske var oskuld när hon skrev det men NI VET ATT MAN KAN BLI AV MED DEN OCKSÅ? man är väl inte oskuld för livet? dumma idioter asså

2009-07-12 @ 15:52:25
URL: http://ashkin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0