10 juni 2009

Godmorgon... Vakna runt 09tiden har duschat&fixat lite. Blev precis klar med mina tights hihi. Har klippt dom, Ni vet dom dära tightsen som det är hål i, Gjorde såna själv. Varför ska man lägga ner 200spänn på något man kan fixa till själv?
Fast jag klippte på sidorna ist. Blev inte SÅ himla perfekt men det får duga, Annars tar jag väl sönder ett par till :(
Ska dra till skolan närsomhelst vi hade en onödig lektion som man inte ens får betyg i + så gör vi inget på lektionerna nu heller eftersom det är sista veckan... Ha en trevlig dag, pusspuss! ♥
Dagens outfit:

Såhär blev resultatet:

Duger det eller ej!? (som ni kanske ser, så blev det inte likadant på båda sidorna heller.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

de vart snyggt faktiskt :)

roligare o ha sånna som inte alla andra har

2009-06-10 @ 15:14:42
Postat av: L

ja ellerhur:D

2009-06-11 @ 17:32:11
URL: http://linnias.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart ifrån är tröjan:)

2009-06-11 @ 19:11:24
Postat av: L

Den på bilden?.. Den är ifrån VILA tror jag det var:)

2009-06-11 @ 22:21:43
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0