22 juni 2009

Godkväll gott folk... Försov mig lite idag, Jadu... Vad kan det bro på tror ni/du? :) Jaja, Kom till skolan runt 10tiden ungefär då jag börja matten direkt. Efter sommarskolan gick jag till centrum med sofia ett tag sen tog jag bussen hem. Kom hem & snacka inte någonting med min mamma eftersom jag har varit sur på henne i 2dagar hehe. Menmen, Hon fråga om jag ville följa med & handla lite då fick jag ett litet smile på läpparna. Vi åkte & handla lite saker, Tack mamma! <3 Vi blev vänner, rolig jag låter haha! Men så är det, Hon ville gå på en promenad med mig men jag orka inte för min pappa skulle komma & hämta mig & Nu sitter jag hemma hos min far. Jag,min mamma&pappa stog ute & snacka i kanske 1timma om allt möjligt, Roligt & se dom snacka om gamla minnen alla vi skratta hehe. (& nej jag vill inte att dom ska återförenas). Till annat.... Ni får bilder på det jag köpt i inlägget efter detta!* Men nu ska jag kolla bilder från balen, pusspuss ♥


Kommentarer
Postat av: amanda

du är så vacker, älskar dina läppar :)

2009-06-23 @ 20:57:06
Postat av: L

tack va gulligt!:)

2009-06-24 @ 20:20:55
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0