24 juni 2009

Hej... Vakna tidigt idag med, Åkte till skolan runt 08tiden ungefär? Sluta runt 12tiden då jag&ashkin promenera hem till honom var där ett tag sedan promenixa vi ner till station runt 13:30tiden. Vi åkte till sollentuna, Gick till polisen & prata lite med dom. Sedan åkte vi därifrån runt 15tiden. Har inte gjort så mycket sens jag kom hem, Suttit & tänk på lite saker mest. Just nu är jag inte på humör, Ni kanske märkte det i inlägget nedan, Är deppig... Vill bara gråta så mycket som möjligt just nu, Börja tänka på massa saker när jag lyssna på självmordsbenägna låtar... menmen, Vill göra något men orkar inte för jag är som jag är just nu "/ Kanske uppdaterar senare, pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0