26 juni 2009

Gooodkväll folket.... Imorse åkte jag till sommarskolan som vanligt, Gjorde ett till matteprov idag hoppas jag blir godkänd på det med! Efter skolan drog jag till centrum med sofia khan, Vi mötte upp Angelica sedan. Efter kanske en 30minuter promenera jag & Angelica hem. Tog en snabb dusch sen börja jag packa min väska sedan kom Angelica hem till mig. Efter ett litet tag tog vi våra cyklar & hämta upp Sofia khan som är för tjock för att gå... Sedan cykla vi till kairo :) Dom andra tjejerna åkte till eriksdal men följde inte med eftersom jag badar endå inte så onödigt att betala inträde & jag har inte pengar just nu... Så vi cykla dit, Skit skönt faktiskt! När vi väl var framme börja vi sola & åt gottgott. Sedan kom hossam, Madde & amir. Vi "spela kort" &massa. Vi cykla hem runt 19tiden, Gick hem & åt en snabbis sen gick jag hem till Angelica där Sofia.K redan var, Vi satte på "I am Legend" om den nu hette så hehe. Kom hem för kanske 10minuter sedan & händer nog inget speciellt för min del, Men nu ska jag göra lite saker pusspuss ♥
Lite bilder från kairo:









Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad äckligt att amir har stånd på den där bilden på bara honom...

2009-06-27 @ 00:35:58
Postat av: Sofia

HAHAHAHAHA fett synd

2009-06-27 @ 01:11:31
URL: http://sofiakhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0