27 juni 2009

Godmorgon sverige... Vakna runt halv10tiden ungefär för det lukta bajs i hela rummet så vaknar jag av att min pappa typ håller på med något utanför mitt rum så kollar jag upp, Då har min hund bajsat dierre på golvet precis utanför mitt rum-.-
Fasiken! Menmen, Somna om och vakna runt 10:30tiden. Åt frukost, fick pengar av papi sen tog jag moppen ner till RUSTA & köpte lite saker. Kom hem för kanske 10minuter sedan för åkte runt lite också hehe. Ska åka ner till kairo & bada min älsklingshund snart, Om jag orkar! Vet inte vad som händer idag, Ska iaf sola ute på terassen lite pusspuss ♥
Köpte:

Parfym
Lösnaglar
Sololja

Kommentarer
Postat av: :)

vart är sololjan ifrån? :)

2009-06-27 @ 22:15:49
Postat av: Anonym

håller med linnia, vart har du köpt sololjan ? <3

2009-06-28 @ 20:28:05
URL: http://jennielineaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0