29 juni 2009

Tjena... Igår åkte jag ju till märsta & träffa T vi var ute i några timmar sedan gick vi hem till honom ett tag. Åkte hem runt 23tiden. Idag så var det sommarskola... Efter det så åkte jag,sofia&maria till odenplan & gick runt där & leta efter en sak men hitta aldrig de, Vi åkte in till gamla stan & där gjorde sofia sina ärenden. Köpte även 3armband där & bytte min tungpiercing till den jag köpte för någon dag sedan hehe. Kom hem för kanske 20minuter sedan & ska ner o äta snart sedan blir det nog att packa sen mot mammsen. Skulle träffa T idag egentligen men så blev det ej :) Ha det bra, kram!!
Hitta lite bilder från i fre/lör kommer ej ihåg:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0