7 juni 2009

Hallåådär köpblåbär... Igårkväll runt 20-21tiden gick jag hem till mariana där anna redan var. Vet inte vad Anna hade ätit/druckit/sniffat eller något men borta var hon, haha! Runt 22tiden kom det folk hem till mariana hon hade chillkväll hos henne. Alla drack & dansa lalala.... Hände lite tråkiga saker också :/ menmen, Runt 02tiden gick jag ut & mötte T & vi fortsatte mot mig, Han sov över här inatt =) mysigt... Han åkte hem för kanske 1timma sedan. & Just nu sitter jag här & fixar mig lite lätt, Ska nämligen på bio med tjejerna ikväll, Länge sen vi gjorde det. Men ska göra iordning nudlar nu, kyss!

Kommentarer
Postat av: Jessy

Visa bilder från din bal :D

2009-06-07 @ 21:54:39
Postat av: L

Ja, jag ska nog göra det idag om jag hinner eller imorgon. Om jag nu lägger in här! =)

2009-06-08 @ 09:39:51
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0