8 juni 2009

GodmorgonGodmorgon... Sovit gott? Jag har drömt äckligt... Drömde att en kille imin klass tog min Oskuld. Jag blev äcklad, för han är som en bror till mig =| menmen, Igår gick jag ju på bio med tjejerna, Tanvir&Roy i stan.
Vi såg filmen; My Bloody Valentine.
Haha, tycker synd om dom som satt nära mig alltså, Satt & fråga tanvir saker hela tiden & skrek, hoppa till, men ni får leva med det hihi. Filmen börja runt 19tiden & sluta vet jag inte när den gjorde men runt 21tiden kanske?.. Vi gick till donken &åt sedan drog vi mot tåget. Gick & la mig näästan direkt när jag kom hem för att jag skulle komma upp i tid. Men nejnej, Försov mig idag igen... Tack vare T!  Men nu ska jag klä på mig, pusspuss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mkt poäng har du i skolan?

Du säger alltid att du ska börja på iv, vad har du i så fall ig i? Hoppas på svar, tack på förhand!:D

2009-06-08 @ 13:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0