9 juni 2009

Godkväll alla söta... Igår efter skolan drog jag till sollentuna & köpte lite saker. Ni får bild på det jag köpt i veckan imorgon eller något! Men, Efter det så åkte jag till märsta med mariana där vi mötte hannah,nesso&några till. Vi var ute & snacka om allt möjligt. Efter några/någon timma drog jag,mariana&yani till Noha's bal. Fyfan säger jag bara, Vi kom in i själva skolan. Men blev jagade av lärare,vaktmästare & jag vet inte vad. Vi fick föra värsta sakerna haha, snorungar vi är! =D Men vi hade en anledning, faktiskt! Efter några timmar där med så åkte vi hem till mariana. Jag&Yani sov över där inatt. En hemsk natt må jag säga, Sov med yani&liliana dom snacka om andar&en massa så jag knappt våga röra mig... :(
Imorse så åkte vi till vilundagymnasium som hade avslutning. Busra &några dansa på scen så vi kolla på! =) Därefter fortsatte vi mot skolan, Chilldag i skolan faksikt, Vi kolla bara på filmer typ. Har inte gjort så mycket sens det, Packade & lite sånt & Nu är jag hos min papi.Har laddat ner fotona från balen & det men jävla facebook funkar inte! menmen, Får ta det imorgon, sådeså... Nu ska jag kolla om det finns något intressant på Tv, "godnatt" pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0