avslutning

Åhej&Hå... Imorse vakna jag rätt så tidigt eftersom jag hade avslutning & vi skulle vara i kyrkan runt 09tiden. Tog bussen med mariana till kyrkan där alla 9or & 8or var. Vår baby mentor Elvy höll tal sen när Helin skulle gå upp & prata börja hon gråta som fan haha! Vi fick massa Gosaker sen fick alla rosor & presenter av vår lärare, Hela vår klass köpte ett halsband till henne för 2000:- Hon var värld det! Runt 13tiden gick jag&några till kulturhuset för vi ska ha sommarskola som börjar redan imorgon-.- Så inget sommarlov för min del inte... Kommer börja 08 varje morgon & sluta 12 :( menmen, Efter det så hade alla 9or planerat att vi skulle mötas nere vid ängen. Alla gick dit runt 14tiden. Alla grilla, drack, lyssna på musik& körde kupp &så. Jätte trevligt faktiskt, Att alla 9or samlades sista gången "/ Kommer sakna alla<3 Kom hem för kanske 15min sedan, Alla var där tills nu & röjjjde hehe. Folk gick åt olika håll, Egentligen skulle jag till grimsta med tjejerna där mycket annat folk hinkar men jag orka inte för jag frös & var hungrig hihi. Så sitter här helt snurrig. Vet inte om jag ska hitta på något? Tror nog inte det, Ni får ha det så gött kraam!
PS. Ni kommer få en masssa bilder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0