baksmällan

Min kväll blev räddad tillslut, Ashkin fråga ifall jag ville följa med på bio med henne&några. Vi fick skjuts till Kista runt 20tiden, Vi kolla på filmen, Baksmällan den börja runt 21tiden någongång?.. Rekomenderar den verkligen, Bästa filmen haha! Efter det var vi ute ett litet tag sen fick vi skjuts hem igen av marias pappa.. Gick hem till Ashkin ett litet tag efter de sen kom min pappa & hämta mig & här sitter jag nu :) Ska göra lite saker, Sen lägga mig framför tvn, Säger väll "Godnatt på er" pusspuss ♥
Väntade på marias pappa:

Kommentarer
Postat av: KAKAN PÅ TAKET ELLER KARLSSON PÅ TAKET?

Stålflickan på huk (:

2009-06-28 @ 17:09:52
URL: http://ettlivsomkakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0