fredag&lördag

Tjena.... Igårkväll runt 21tiden åkte jag hem till mariana som skulle ha chillfest. Det kom folk dit & jag hade faktiskt roligt borsätt från vissa saker. Folk gick hem runt 03-04 tiden ungefär. Jag, yani&bellen sov över hos mariana&liliana =) Imorse så vakna jag av att bellen&yani kom in i rummet &skrek typ, haha!Vi åt frulle&snacka om allt mellan himmel&jord.
Åkte hem runt 14tiden, Då min mamma frågar mig ifall jag ville följa med & shoppa med henne, Självklart var mitt svar.
Mötte henne sedan kolla vi runt i affärer.. Vi köpte massa saker som vi behövde till hemmet sen fick jag lite saker också, Hitta inte så mycket men lite hitta jag iaf :) Tack mami<3 Kom hem för inte så länge sedan, Ni får bild på det jag fick i inlägget efter. Ska äta närsomhelst sen senare blir det nog att vara med tjejerna, pusshej  ♥
Lite bilder från igår:







Kommentarer
Postat av: Anonym

bellen är den ända med normala kläder

2009-06-16 @ 21:37:07
Postat av: anonym

är det där daryosh?

2009-06-21 @ 22:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0