min lördag

Godmorgon på er... Igårkväll runt 20-21tiden promenerade jag hem till maria där helin&ashkin redan var. Vi satt & åt en massa melon,mat & så snacka vi om allt möjligt.. Kul faktiskt, Helin börja gråta varje 5minuter för vi börja snacka om alla minnen i 9an &skit haha! Menmen, Gick hem runt 00tiden ungefär? När jag kom hem satt jag & kolla på film med min mamma, Skulle hålla mig vaken till 01tiden för då skulle en jätte bra film börja men nejnej, Jag somna runt 00:30tiden typ -.- Blir så arg på mig själv eftersom jag har velat se den filmen i 3dar nu... Aja, Händer nog inget speciellt idag, Ha en trevlig söndag pusspuss ♥
Krulledutten tog bilden igår:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0