tidsfördriv

1. Hur gammal är du om fem år? 21
2. Vem var den sista du träffade? Min mamma
3. Hur lång är du? 1,65 kanske?
4. Vilken var den senaste film du sett? My bloody valentine
5. Vem ringde du senast? Armin
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? " För att du inte berätta något?:( Haha nej det är mitt kk som är sjuk som tänker ta livet av sig om jag dumpar henne:("  från: R
7. Vad är dagens planer? Ladda upp bilderna &försöka hinna se en film
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på med vem, Om det är en person som får mig & skratta (luren) annars sms mest =)
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? För 15min sedan
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna med honungsbrunt runt pupillen
12. När vaknade du idag? 9
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, i vår skola
14. Vilken är din favoritplats? Vet inte rikitgt..
15. Vilken plats föredrar du minst? -
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning
17. Vad skrämde dig som barn? Spöken
18. Vem fick dig att skratta senast? Robin :)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Va?
20. Har du stationär eller bärbar dator? stationär men ska få bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? t-shirt & underdel
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2
23. Hur många landskap har du bott i? bara detta
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Faktiskt inte
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor
26. Är du social? Beror på vilka jag är med
27. Vilken är din favoritglass? sandvish
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? mycketmycket.
29. Tycker du om kinamat? ja
30. Tycker du om kaffe? Inte längre.. gjorde när jag var 3år
31. Vad dricker du till frukost? oboy nuför tiden
32. Sover du på någon särskild sida? mest åt vänster
33. Kan du spela poker? No
34. Tycker du om att mysa? ja
35. Är du en beroendemänniska? vet inte
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? jap
37. Vill du ha barn? Osäker.. men Om så vill jag ha 1 högst 2
38. Kan du några andra språk än svenska? kan&kan...
39. Har du någonsin åkt ambulans? No
40. Föredrar du havet eller en pool? inget utav det, men om.. Så tar jag pool.
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder
42. Äger du dyra smycken? inte så tror jag, högst 200-300? om inte guld&sånt räknas!
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej..
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Lakrids
45. Vem är den roligaste människan du känner? Ashkin tror jag?
46. Välj ett ärr på din kropp? min handled
47. Vad har du för ringsignal? kommer inte på vad den heter
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? aa
49. Flirtar du mycket? rätt så blyg
50. Vart togs din profilbild för din blogg? whut?
51. Kan du byta olja på bilen? nej
52. Har du fått fortkörningsböter? men sjklart har jag det!!
53. Vilken var den senaste bok du läste? vinterviken
54. Läser du dagstidningen? ibland när jag äter frulle
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej
56. Dansar du i bilen? kan väll hända, men inte något jag kommer ihåg nu
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? 105,9!
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? ?
59. När var du i kyrkan senast? ett tag sedan
60. Vilka personer utmanar du? jadu.. bra fråga sörru ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0