uppsala

Heej... Imorse vakna jag i tid, äntligen! Fick kriga för att inte somna om haha! Åkte till station med tony&moe runt 08.30tiden. Vi tog tåget mot uppsala runt 09tiden. Gick runt där i flera timmar. Var med en massa där =) Köpte örhängen&solbrillor där. Dom har saker som inte finns här i sthlm eller inte vad jag har sätt iaf. Men örhängerna jag köpte finns nog här men endå... Vi kom till väsby igen runt 15tiden. Efter det fortsatte jag&några mot centrum där vi mötte på yani,mariana&anna. Gick runt med dom handla lite där också. Tröttnar aaaldrig!:D (Ni får bild i inlägget efter detta) Ikväll kanske jag drar ut med tjejerna på kinaresturnag, trevligt! Imorgon så åker ju anna till ett annat land :( menmen, Nu på eftermiddagen blev det riktigt skönt väder ju, ellerhur? men nu tänkte jag gå ner & käka lite flingor pusspuss  ♥
Här ser ni, dagens outfit:


Bilder från uppsala, haha ser ut som importer! (klicka på bilderna):




Kommentarer
Postat av: linda

vaar ska hon åka?

2009-06-11 @ 17:16:38
Postat av: Anonym

vad heter tjejen å sista bilden? hon med svart adidas

2009-06-11 @ 22:24:11
Postat av: L

helin, varför?

2009-06-11 @ 22:27:27
URL: http://linnias.blogg.se/
Postat av: L

hon ska åka till zypern eller vad det nu heter

2009-06-12 @ 08:34:42
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0