1 mars 2009

Heejj.... Igår var jag ju hos andreas åkte därifrån runt 23:30 tiden ungefär & då tjejerna precis hade kommit till en tjej i rotebro så hängde inte med, Kollade på filmer & så ist hehe.. Idag så vakna jag klockan 08 typ för att solen lös in i mina ögon fyfan vad sur jag blev! Så kunde inte somna om sen, hatar det! Åkte till centrum runt 12 tiden & köpte hårfärg, foundation & en naglack :) Min mormor slinga håret på mig när jag kom hem, haha skit gullig!:D Den skulle sitta i 20-45 min men hade bara i 25 min för det börja klia lite här&där... Så det blev typ orange :( menmen, Har precis sminkat klart mig vi tjejer ska på bio ikväll<3
Fan imorgon börjar skolan också..... Skriver senare eller imorgon KYSS

hahaha, hitta en bild på mig från förra nyårsafton xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0