12 mars 2009

Tjabba... Idag åkte jag till skolan som alla andra dar.. Hände inget speciellt. Éfter skolan gick jag&några till centrum hehe, Hitta en massa fina saker! Men tyvärr så har inte mina pengar kommit än, skit också! Men jag kommer nog fixa det!
Imorgon ska min pappa ge mig pengar så ska jag köpa ett par skor jag kollat på i 3 veckor nu:) Mariana köpte också sånna idag, skit fina må jag säga! :D Sen bytte jag ett linne jag köpt till en storlek mindre, om du ville ha informationen;)
Har precis ätit & ska inte göra något speciellt ikväll, Kanske plugga lite mer till svenskan?Igår skrev jag 4 sidor, Stolt!
Men fick ju lite hjälp av Robin&malak hihi... Men kram så länge

Skorna som blir mina imorgon ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart e skorna fråån? =)

2009-03-12 @ 19:41:23
Postat av: Anonym

det e säkert dom dära falska från din sko , köp likadana i converse ist bäätreee

2009-03-12 @ 19:50:06
Postat av: Anonym

Dom är från dinsko :)

Vadå falska? Vafan ska jag köpa converse för? När det finns liknande som är billigare & +converse ser stora & klumpiga ut!

2009-03-12 @ 20:05:08
URL: http://linnias.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha den ser ju exakt likadan ut som converse så antagligen är dem lika "klumpiga". :) har converse o de ser inte spec klumpiga ut normala bara



de va snygga iaf :)

2009-03-12 @ 22:09:14
Postat av: ashkin blir arg ingen säg nåt till hennes prinsessa hahaha

hon köper dom inte bara för att dom är "det stora märket converse liknande" hon tyckte dom var fina helt enkelt måste alla långa tygskor man vill ha vara converse eller? dom e fina o billiga vad vill du

2009-03-12 @ 22:13:55
Postat av: Anonym

vill också ha sånna, vad kostar dem?

2009-03-13 @ 07:15:42
Postat av: Anonym

aaa precis!

Dom kostar 299:-

2009-03-13 @ 07:49:08
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0