14 mars 2009

Hallådär... Idag vakna jag rätt tidigt runt 09 tiden kunde verkligen inte sova, fråga mig inte varför.. Gick upp & satte på musik & lite, Vid 14 tiden åkte jag,maria&helin till stinsen. Handla lite saker också, Fick pengar av mami :) Köpte,
En turkos bas T-shirt
En gul cuuuute BH
2 solkrämer
Ett par blingbling
Det var det jag köpte idag, Imorgon ska jag möta Sofia vi ska åka & handla lite tror jag!
Mamma ska ut & festa idag med hennes systrar & bröder haha, Min moster är påväg hit nu för dom ska förkröka -.-
Tanvir kanske kommer hit senare också:) Men vi får se, Men nu ska jag hoppa in i duschen sen kräma in mig med mina nya sötsaker! KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0