3 mars 2009

Halloj... Idag försov jag mig en timma men kom endå i tid hehe, Helt vanlig skoldag. Efter skolan gick jag runt i centrum med Sofia & kolla runt tills klockan närma sig 17 då hon gick hem till Iris&Mathilda & jag mötte tjejerna i centrum :) Vi gjorde lite affärer, hahah! Kom hem för kanske 30 minuter sedan & har precis ätit, fett äcklig mat (korv&potatismos) BLÄ!
Blir så arg när pappa gjort det, Fast säger inget HE,HE! menmen, Händer nog inget speciellt ikväll, Bara att jag ska kolla på andra avenyn spikat! Skriver senare kanske, KYSS

Fortsätt gärna att ställa fler frågor /inlägget här under! (;

Kommentarer
Postat av: irma

Godaste maten juuu :D

2009-03-03 @ 19:32:31
URL: http://iirmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0