6 mars 2009

Heej på er.. Åkte till skolan idag som vanligt, Kändes inte precis som skola idag brydde mig inte så mycket, vet inte varför
Åkte hem lite tidigare på grund av en anledning. När jag kom hem hoppa jag in i duschen & fräscha till mig lite...
&Har precis sminkat mig lite lätt. Ska åka till märsta idag & fira Eve baby! Alla vi tjejer kommer vara där runt 18 tiden...
Kommer vara där resten av kvällen sen blir det nog att alla slaggar där :)
Vet fortfarande inte riktigt vad jag ska ha på mig, hmm.... en tight klänning med klackar? Eller.. Jeanstights med ett linne&skärp med klackar? Får pröva & se vad jag kommer fram till! ;) Tar med mig kameran också, så ni sötnosar får se lite bilder också, hehe. Men nu måste jag rappa på ska ta 17 bussen! MWUUAH

Ha en trevlig fredagskväll!

*svarar på frågorna/ söndag! Kommer inte ha tid för det i idag eller imorgon!*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0